Aktuelle Info´s

Aktuelle Info´s

New´s

über den Verein Türmli-Guuger Rothenthurm

Jubi

AllgemeinesPosted by Nici Tue, February 06, 2018 18:10:01

Bereits ist unser 35 jähriges Jubiläum wieder Geschichte. Die Türmli Guuger bedanken sich herzlichst bei allen Umzugsteilnehmer, Zuschauer und der ganzen rothenthurmer Bevölkerung. Ohne Euch wäre ein Umzug und die anschliessende Party nicht möglich gewesen.

Wir hatten ein tolles Fest und es wird noch lange in unserer Erinnerung bleiben.

So und nun geht die Fasnacht erst richtig los. Am Schmudo könnt ihr uns am Kinderumzug in Rothenthurm sehen und hören. Am Freitag sind wir im Villerzell zu Gast. Am Samstag sofern genug Schnee vorhanden ist werden wir an der Skifasnacht teilnehmen. Am Sonntag sind wir nach der Messe auf dem Kirchenplatz zu hören und am Güdisdienstag sind wir den ganzen Tag im Dorf.

Wir wünschen allen eine tolle Fasnacht.

Eure Türmli Guuger





Fasnachtsresume

AllgemeinesPosted by Nici Tue, February 16, 2016 15:49:43

So mier hend dFasnacht hinder üs brunge. Isch widermal luschtig, geil und zwüschet dure au chli sträng gsi. Midem Schmudo im Thure, am Fasnachtssamstig im Appenzell am Sunntig in Trachslau und de Güdelzischtig wider im Thure hemmer üsi Fasnacht beändet.

Jetzt hemmer am Fritig 19.02.2016 am 20.00 Uhr nu dSchlussversammlig im Restaurant Adler wer zgfühl het das Guugemusig au öppis wär isch härzlich willkommen.



Bezirksumzug Wilen

AllgemeinesPosted by Nici Mon, February 01, 2016 22:07:13

Es hammer Wucheend am Bezirksumzug in Wilen hemmer dörfe erlebe. Midem Nachtumzug am Samstig und de Umzug am Sunntig und das ganzi nu opsi isch zimli sträng gsi. De eint oder ander wird de Muskulkater und andri blessure warschindli nu es paar Täg gspüre. S ganzi Drumherum isch eifach nur luschtig und füecht fröhlich gsi.

Vill Spass bim Föteli aluege.



Rückblick

AllgemeinesPosted by Nici Sat, January 23, 2016 11:43:17

So nach es paar Mönet offline hanis doch wider gschaft das Föteli ufelade und chli öpis schriebe wider funktioniert.

Chline Rückblick wasmer sidem Oktober alles erläbt hend gsehnd jer i üsere Gallerie.

30. und 31.0116 gsehmer üs am Bezirksumzug in Wilen.

Türmli Guuger wünschid allne e schöni Fasnacht.



Oktoberfest der Fröhlichen Eisbärn

AllgemeinesPosted by Nici Wed, September 30, 2015 12:40:22

Wider hemmer dörfe ade Isbäre gu helfe schaffe a irem Oktoberfest. Es isch eifach e Bombestimmig gsi.






Generalversammlung

AllgemeinesPosted by Nici Mon, September 07, 2015 17:27:47

Am Samstag 05.09.15 konnten wir wieder einmal eine tolle GV im Restaurant Linde abhalten.

Nach einem erfolgreichen Probejahr durften wir Jones, Luana und Vanessa als Aktivmitglieder in unseren Verein aufnehmen.

Auch dürfen wir Michelle, Sarah und Marlen im Probejahr begrüssen.

Leider mussten wir auch drei Mitglieder aus unserem Verein verabschieden, dafür durften wir

Erwin und Manuela für 20 Jahre Türmli-Guuger zu Ehrenmitglieder ernennen.

Es war in ganzer Linie eine tolle Generalversammlung.





Guugerreise 15.-16.08.2015

AllgemeinesPosted by Nici Sun, August 23, 2015 22:09:15

Vo Buurehofgolf über Töggele und Nagle zum Brochnige Bank und schlafe im Stroh hemmer alles erläbt.

Nid alli hend schlafe im Stroh bevorzugt.

Klickit uf "MEHR" und jer gsehnds selber!





neuer Blog

AllgemeinesPosted by Nici Sun, August 23, 2015 21:33:01

Hallo zusammen,

hier ist ein neuer Blog entstanden, der über die aktuellen Infos der Türmli-Guuger berichtet.

Viel Spaß beim durchstöbern